Red Pine Treasure Hollow T8

$159.86 - $392 / night   in Park City  
2 Bedrooms 2 Bathrooms Sleeps 7

++Contact Us For Special Offers++

** FREE SKI RENTAL ** We help make the most of your vacation by providing FREE ADMISSION to some of the area's top attractions each day! Create exciting memories, have more fun and truly experience your destination! FREE SKI/SNOWBOARD RENTALS, HORSEBACK RIDING, MOUNTAIN TOURS, ICE SKATING, WATER SPORTS AND RIVER RAFTING.

//ALL PROPERTIES MANAGED BY iTRIP INCLUDE//

*Professionally managed and maintained

*Staff on call 24/7

*Keyless Entry

*Professionally cleaned and restocked between each guest’s stay

*Hotel Toiletries, containing individual sized soap, shampoos & conditioners

*Initial supplies, including paper towels, toilet paper, dish soap, dishwasher liquid and laundry soap (for properties with W/D in unit)

*All beds are ready made for you with freshly laundered high quality sheets

*Freshly laundered high quality towels

*Daily housekeeping is available, arrangements to be made prior to booking

SLEEPING ARRANGEMENTS: (sleeps 7)

Master Bedroom:

- Queen size bed (sleeps 2)

- Closet

- Reading chair

- En suite bathroom including a tub and shower

- Located on the main floor

Guest Bedroom:

- Queen size bed (sleeps two)

- Dresser

- Shared bathroom

- Located on the upper floor and is a loft style with open windows to the main living area

Guest Bedroom:

- Twin bed (sleeps 1)

- Bunk bed with two twins (sleeps 2)

- Dresser

- Shared bathroom

- Located on the upper floor, connected to the first guest bedroom

HIGHLIGHTS:

- Gas fireplace

- HDTV

- Private Laundry

- Comfortable couch

- Fully equipped kitchen including microwave and dishwasher

- Dining table with seating for (6)

- Private deck

- Vaulted ceilings

- Red Pine Clubhouse amenities including a W/D

- Hot tubs

- Pools

- Fitness center

- Portable air conditioning

This centrally located Red Pine 2 Bedroom Sun Peak Condo at Canyons Park City has 2 bedrooms plus a loft and 2 full bathrooms, amazing amenities including a clubhouse, year-round pools, hot tubs, sauna and fitness center. Located just 300 yards from the base of the Canyons Resort, you are in a perfect location for a summer or winter vacation. Enjoy an open floor plan, beautiful views of the surrounding mountains and easy access to Downtown Park City, Utah.

From our condo, you are within walking distance of the free Cabriolet Lift (people mover), which provides quick and convenient access to the largest ski resort in the United States - Park City!

One of the most exciting ski towns in the Rocky Mountains, Park City offers hundreds of restaurants, shops and activities. Excellent shopping ranging from boutiques to large outlet stores is also available and there are two movie theaters all within minutes of the condo. The Utah Olympic Park is minutes away and is the training facility for Olympic athletes and a great visitors destination in Park City.

If you are looking to ski other great resorts in the area, you can easily take a day trip to Alta, Snowbird, Solitude or Brighton Ski Resort for some adventure. In total there are nine world-class ski resorts within one hour of Park City.

Note: The Red Pine Clubhouse and pools are CLOSED from April 15-Memorial Day, and again from Labor Day through Thanksgiving.

**FREE FUN ACTIVITIES: Your reservation comes with one voucher per paid night stay. Activities are non-cumulative, unused admissions expire daily. Please note below some of the activities are seasonal. YOU MUST MAKE RESERVATIONS PRIOR TO ARRIVAL. Additional activities may be purchased at a discounted rate. Ski & snowboard rentals are for the sport package, no upgrades.

2025 Canyons Resort Drive, #T8 Park City, UT 84098
Info
Property Type: Condo Beds: 5 Accommodates: 7 Check In: : 4pm Bedrooms: 2 Check Out: : 10am Bathrooms: 2.0 Pet Friendly: No
Amenities
2 Communal Hot Tubs 2 Communal Pools 2 HDTV's Air Conditioning Balcony Big Screen TV Cathedral Ceilings Clothes Dryer Clubhouse Sauna Coffee Maker Communal Pool DVD Deck Dishwasher Essentials Family Friendly Fireplace Free Parking Full Kitchen HDTV Heated Pool Heating Internet Internet Access Iron and Board Kitchen Laundry Microwave Mountain View Open Patio Oven and Range Parking Private Balcony Private Covered Deck Refrigerator Satellite or Cable Sauna Storage TV WIFI Washing Machine ATM Art Galleries Bar Bars Convenience Store Fitness Center Gear Shop Gift Shop Gondola Lounge Micro Breweries Nightlife Venues Park City Historic Main Street Park City Town Lift Public Transportation Recreation Facilities Resort Village Restaurant Restaurants Shopping Ski Shops Spa Weddings Wi-Fi Wifi Wireless Internet Access Zip Line
Check the FAQ
Calendar
Unavailable Days
Select your trip dates.
Arrival
Departure
Guests
Contact Manager

Toll Free (888) 308-3549
Photos
Map
Videos
Reviews - 4.5 stars based on 20 reviews
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
The location of this home worked well for our family. We easily used the Cabriolet lift for skiing everyday. Especially loved the hot tubs, very clean facilities.
Reviewed on Nov 13, 2019 by Priyanka, San Antonio, TX   Report
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Thank you for a wonderful stay!
Reviewed on Nov 13, 2019 by Brie, North Palm Beach, FL   Report
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Our family enjoyed our trip to Park City, this condo is a perfect location! We easily used the Cabriolet Lift and enjoyed skiing everyday. The pool and hot tub are well maintained and a nice perk of this rental!
Reviewed on Nov 5, 2019 by Kenny, Atlanta, GA   Report

We're glad you were able to use all the bonus amenities, location, hot tub and pool! That's what makes Red Pine so great! Come again!

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
We had an excellent stay! Thank you for allow us to stay in your home.
Reviewed on Nov 5, 2019 by Sherry, Aberdeen, ID   Report

Thank you for staying with us! We'd be happy to host you again!

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Great location, the free rental could be a good option for you but I recommend asking specific questions. The pool house is very nice and close by.
Reviewed on Oct 29, 2019 by Henri, New York   Report

Dear Henri, we're happy the location worked well for your trip! We'd be happy to host you again and help with the free vouchers that come with most of our bookings! Safe travels!

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Our family had a great vacation in this condo! It has a great location in Park City. It’s a 5-10 minute walk to the cabriolet to take you to the Canyons lifts. iTrip was a great host with quick responses to all my questions! Their communication was clear and flexible with schedules.
Reviewed on Oct 29, 2019 by Elena, Miami   Report

Dear Elena, We're so glad you enjoyed the home, we'd love to host you again in the future!

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Excellent home!
Reviewed on Jul 22, 2019 by David, Park City   Report

Dear David, Thank you for staying with us!

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
3/5 stars
This condo was well stocked with kitchen appliances such as blender, crock pot, coffee pot and assorted kitchenware. The pantry was also well stocked with several spices, coffee, filters, etc. Also, there were plenty of fresh linens and towels. This unit had a nice shaded patio starting mid morning through evening and the view overlooked the trees and the golf course. We originally chose this condo based on the description that the unit had air conditioning. As noted by the previous reviewer, the air conditioning turned out to be a portable unit in the loft area. The unit was too heavy to move, and being upstairs, it did nothing to cool the downstairs. We were forced to keep all the windows open that had screens, however, to get the most effective benefit of the evening breeze we had to keep the front door open, which was not screened (although the photos showed it was). The window in the living area did not have a screen and was unable to be opened. During our search for a condo in the Park City area, we were very aware that some of the units did not have air conditioning and we were very selective in only reviewing units with air conditioning. At the time we made our reservation there was no mention in the description of “portable” AC. We revisited the website after arriving and saw the most recent comment about the portable air conditioning (which was not posted when we made our reservation, as we would not have reviewed this unit). We also noticed that the main description for this unit now included the word “portable air conditioning”. On our first night (Sat.) we went to sit on the patio and the sliding screen door fell off. After resetting the door several times, it just would not stay on the tracks. We emailed the listed contact for problems on the reservation to notify them that the screen door kept falling off. That evening, after we had already sent the email about the screen door, we were locking up for the evening and noticed that the patio door could not be locked. (We did not inform the maintenance people of this issue prior to leaving, as we were going to tell them when they came to fix the screen door.) Although we sent the email on a Sat. night, we got a quick email response saying that a work order was written. We did not expect any repairman to come on the weekend, however, we left on Tuesday morning and the door had not yet been repaired by the time we checked out at 10 a.m.
Reviewed on Jul 17, 2019 by Michael, Meridian, ID   Report

Dear Michael, Thank you for taking time to share your review and for staying with us! We are happy to hear you found the kitchen well stocked and found the home to be clean and well stocked. We strive to provide each of our guests a 5 star experience but unfortunately haven't figured out how to to control the weather ( I wish -more snow please!). As indicated on our listing this home has a portable AC unit (not to be confused with central). In the summer typically it cools off into the low 50s at night in Park City and the highs stay relatively low so heat is not an issue. We do provide fans and do everything we can to keep our guests comfortable. Parts had to be ordered for the screen door which unfortunately did not arrive during your stay. We would love to speak with you to discuss your stay, please feel free to give us a call at 435-245-1713. Thank you again for staying with us!

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
We booked this unit as a place to stay before we drive up to Yellowstone. This unit, while a little worn and in need of a few updates, provided us a great place to stay with our kids, aged 9 and 14. It is close to the tram and the pool which is great. The layout with the doors between the laundry, bathroom and bedroom downstairs is a little cramped but is manageable. We did book this unit because it claimed to have a/c and we knew it would be hot during our stay. However, the “a/c” is actually a portable unit upstairs which does nothing for the side room off the main upstairs area or the downstairs. As someone else noted, a tv in the downstairs bedroom would be nice (but not a dealbreaker) since once everyone upstairs is in bed, you can’t watch tv without disturbing them. And, we also agree, additional storage in the downstairs bedroom would be useful. There are no usable drawers and only one shelf.
Reviewed on Jul 7, 2019 by Rebecca, Seattle, WA   Report
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Initial contact with iTrip was good - they accommodated a change in dates 24 hours after booking. They failed to alert me to a change in rate until request for balance of rental fees - not a huge change but a surprise late in the game. We did negotiate a slight reduction in the final rate. Good space for three grownups here to ski. COULD sleep up to nine - I think the sofa pulls out - but that would be really tight. Storage limited and not particularly well thought out - basic closets, few case goods. Well appointed kitchen - lots of Ikea pans and storage containers made prep and cooking a breeze. Core stuff like coffee filters, spices plentiful. Liked the cushiony pads at sink and stove. Unit is a bit light on technology - wifi was spot on but was expecting at least one more tv - most units in this complex have at least 2. This unit is a little smaller and noisier than some others in the complex - two different sets of neighbors could be clearly heard through the walls - not just knocking around but conversation as well. Living space could use a refresh on paint (maybe some better - and less glossy - colors would make it look bigger?) Storage in master lacking - closet with a single shelf also had a trunk full of blankets in it. Other similar units include a dresser or additional shelves in closet. Upstairs storage better - big dresser in main loft and small one in 'kid space'. Liked the bath supplies - shampoo, shower gel, bath salts, lotion, soap - nice touch. Housekeeping on arrival was spotty - surfaces seemed clean but dirty plates in the cupboard and a fully loaded dishwasher - still dirty - led to some unanticipated work on our part. No response from iTrip when this was communicated on day 2. humidifier for downstairs lacked the plug that enables one to seal the unit before inverting the tank - if I hadn't known better this could have created a big mess. Pretty dry in the early spring in the high desert - second humidifier would have helped a lot.
Reviewed on Mar 20, 2019 by Daniel, Portland, ME   Report

Dear Daniel, Thank you for staying with us. We are glad to hear you enjoyed the home and found the kitchen to be well appointed. We appreciate your feedback and we will discuss the housekeeping challenges you encountered with the housekeeping company owner and as a team. We hope to host you again in the future.

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Overall the condo was OK. The service through iTrip was GREAT! Very responsive to all of our inquiries. Easy check in and check out. The garbage disposal was broken and they fixed it same day. The coffee pot did not work and they called me back and replaced same day too. Other kitchen supplies (pots, pans, bowls, etc) were good. We had six people staying in condo so we had to bring wooden chairs from outside in to seat everyone at table. The chairs at table are badly stained on the cushions and the beds are not very comfortable, especially the bunk beds upstairs. One of my sons had to sleep on the sofa because the beds were so hard. Bathrooms could use updating too. TV was good, den furniture good and a nice assortment of games to play. Having a washer and dryer in unit was great!
Reviewed on Jan 7, 2019 by Wendi, Roswell, GA   Report

Thank you for your review and for staying with us! We appreciate the opportunity to hear guest's feedback and are working to improve the items mentioned. We hope to host you again in the future!! Sincerely, Laura @ iTrip Vacations Park City

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
3/5 stars
This property was just ok - with the proximity to the gondola being its greatest asset. Understandably, mountain homes do not hold up well to the wear and tear of renters. However, I was disappointed by the condition of the property. Here are some of the issues: The upstairs light flickers. The front burner of the oven was broken. There was no butane in the outside grill. The blankets were smelly and dirty. There's only one dresser in the whole property (located in the loft), so we had to hang all our clothe and leave our innerwear in the suitcase. The doors and windows close and open with difficulty. Even the sliding closet door kept jamming. The baseboards and doors are cracking. Every appliance seem decades old and the unit just smelled. Aesthetically, the place is just old but with new carpet and a paint job. But on the positive side, the kitchen is well stocked and you can walk to the gondola in just minutes.
Reviewed on Apr 1, 2018 by Gina, Rancho Cucamonga, CA   Report

Dear Gina, Thank you for electing to stay at our 2BR Red Pine condo and for sharing your feedback on the property. We have directed our maintenance team to attend to all the issues you have addressed and all possible issues have been resolved. I spoke with of all of the Reservations and Guest Services team and no one has any record of you contacting us during your stay; we wish you had, as many of your concerns could have been addressed quickly to better your experience. Our apologies that things were not 5-star upon your arrival and the larger items you have addressed, we will certainly bring to the attention of the property Owner. We're happy to know that the place was comfortable, well stocked and ideally situated for your spring ski trip. Safe travel ahead and we hope that you choose to visit Park City again soon. Warm Regards, Reservations Team, iTrip Park City

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
4/5 stars
Even though it was an old unit, with just a few minor issues to improve, like it needs better lighting in the closets and pantry, and the front door needed an extra push to be open, I have to say that the comfort and coziness of the apartment were great. It had everything we needed. Very clean, comfortable beds and linen, all drawers and switches labeled so you find things easier and faster and must important, in working conditions. The Microwave is on top of the refrigerator so if the guests are short they are going to need some assistance. Water pressure and temperature was excellent. Toilets flush like they should. WiFi connection, no problem, TV only in the family room with good quality picture and size. (Extra HDMI cable hanging in the back for the gamer’s convenience). No propane gas available but there was a BBQ in the balcony (a little disappointing). Very close to the club house and like I said before, conveniently located at just minutes to everything. I would stay here again if the opportunity approaches.
Reviewed on Mar 26, 2018 by Eduardo, Windermere, FL   Report

Dear Eduardo, Thank you so very much for your business and strong recommendation and review. your review really says it all and we do our very best to attend to every detail of the home (supplies, cleanliness, linens, amenities, function, etc.) to make it comfortable and a warm environment for travellers. Wish we had known about the propane, so that we could have replaced and made your vacation just that much better. Thank you again for your kind words and business and we do hope that you will visit Park City again soon. Sincerely, Reservations Team, iTrip Park City

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Condo was well furnished, especially the kitchen with pots and pans. Spacious. Convenient to the gondola and bus. Groceries were $10 Uber ride away so took bus there and Uber back because we had so many bags.
Reviewed on Mar 16, 2018 by Lori, Driftwood, TX   Report

Dear Lori, Thank you for choosing to stay at our Red Pine 2BR condo at Canyons in Park City and for sharing your great experience with us and future Guests. Very pleased to know that the property was well suited and well stocked to your needs and wants and in an ideal location for your Park City ski trip. Safe travels ahead and we look forward to your next visit. Warm Regards, Reservations Team, iTrip Park City

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
4/5 stars
Several friends got together to ski and we stayed in this condo—we thought there would be more people so we had more room than we needed—very roomy place. It was a convenient place, near the adorable cabriolet lift (“the bucket” as we dubbed it) and, since we had a car, a short drive into Park City (but there’s also a free shuttle). It had all we needed including the hot tub/pool house right across the road for apres ski. We were able to make our own meals most nights, watch the Olympics and get up and get right to the slopes in no time. Comfortable and well stocked (including washer/dryer), we would be happy to stay here again.
Reviewed on Feb 18, 2018 by Elizabeth, Shoreline, WA   Report

Dear Elizabeth, Thank you very much for your business and kind and detailed review of our Red Pine condominium. We're so pleased to hear that you found the property to be comfortable, well stocked and well suited for your Park City vacation. Happy to know that you took full advantage of all the amenities at Red Pine and found the condo well situated for your ski trip. Thank you again for your strong recommendation and business and we look forward to your next trip. Best Regards, Reservations Team, iTrip Park City

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
2/5 stars
The condo is described as a 2 bedroom with a loft. When we arrived at the place everyone was surprised to find out that the description is definitely a stretch. A better description would be there is one actual bedroom with additional beds spread out throughout the rest of the unit. The upstairs room does not have a door and it is openly connected to the loft area. The place offers zero privacy unless you are in the one bedroom downstairs. Everything is smaller than it appears in the photos and that posed a problem as far as fitting all of our ski equipment. There also is not enough seating for how many people the place will sleep. The biggest issue we had was how open and connected everything is. If one person in your group is an early riser, everyone will be early risers for your stay. If you are looking for a true 2 bedroom, keep looking. We will not be staying at red pine on our next trip to Park City. I hope this review is helpful for someone looking to book.
Reviewed on Jan 5, 2018 by Kaitlin, Dothan, AL   Report

Dear Kaitlin, Thank you for your business and feedback and we do apologize that the property layout was not to your liking. We were surprised to read your review, not only as many Guests have enjoyed this specific condo, as well as many other Red Pine condos in the development, but also because we did not hear on your concerns with the privacy/layout. You did contact us regarding an early check-in and late check-out, both of which we were able to accommodate, so again that was surprising to read your review. Had we known about your concerns with the layout, we would have done anything and everything to resolve them. Regardless, we appreciate your business and feedback and we do hope that you will choose to visit Park City again in the future. Safe travels ahead and hope that you will reconsider your review of our property, as it is of great importance to us. Warm Regards, Reservations Team, iTrip Park City

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
4/5 stars
We were pleased with our stay at this Red Pine condo. It was nothing elaborate or new, but a well furnished ski condo in a good location. The online listing did not mention the washer/dryer combo, so that was a great surprise! We had 6 staying in the unit, so a little more space for ski equipment and 2 additional seats for the kitchen table (additional seats on the patio were covered in snow) would have been nice, but those were minor details. To get to the ski slopes you can walk a couple of minutes to the nearest bus stop to catch the free shuttle to either mountain or walk 8-10 minutes to get to the base of the Canyons cabriolet. No car is needed. We took the free shuttle for groceries, dining out, and to/from PC side of the resort. A 30 minute Uber from SLC airport was ~$45 to drop you off right at the condo.
Reviewed on Mar 2, 2017 by Tyler, Chattanooga, TN   Report

Dear Tyler, Thank you for electing to stay at our Red Pine 2BR condo right near the base of Canyons at Park City and for sharing your memorable experience with us and future Guests. Your insight and feedback is welcome and we're pleased to know that you had everything that you needed - space, comfort, location, amenities. Your business is appreciated and your recommendation is most welcome and we hope you choose to visit Park City again soon. Best Regards, Reservations Team

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
4/5 stars
This location was a perfect match for us and our 5 kids. Located close to the Cabriolet made getting to the base of the mountain quite simple. Everything was as expected. Has requested additional seats at dining room table but had to bring chairs in from the porch for the extra people.
Reviewed on Jan 18, 2017 by Andrew, Scottsdale, AZ   Report

Dear Andrew, Thank you so much for electing to stay at our Red Pine 2BR condo and for sharing your great family experience with us and future Guests. We're very pleased to know that the condo was well-suited to you and your family and that the location was also ideal. Apologies we couldn't get extra chairs to you last minute, but they are in house now for future Guests. Thank you again for your business and recommendation and we hope you choose to visit Park City again soon! Best Regards, Reservations Team

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
We were staying with a bunch of friends that had condos near by. This one was very clean. Had extra towels. Had a wall unit air conditioner that saved us on the heat. The neighbors did not have it and their condos did not stay cooled off with just plug in fans. We had a good experience. Their was a grumpy neighbor downstairs that was really rude, but did apologize before we left. overall.. like this place. I would stay again.
Reviewed on Aug 9, 2016 by Sheila, Springville   Report

Dear Sheila, Thank you so much for choosing to stay at our Red Pine 2BR condo in Park City at the Canyons and for sharing your great experience with us and future Guests. We're thrilled to know that our property met all of your expectations and then some and that you really enjoyed your time here. The summers have gotten much hotter in Park City, so we've been systematically adding portable A/C units to make our properties more comfortable for Guests. We really appreciate your strong recommendation of our services and home. We look forward to your next visit to Park City. Best Regards, Reservations Team

Manager Response
         
Red Pine Treasure Hollow T8
5/5 stars
Stayed at the condo with my dad and brother for a weekend of skiing, and it was perfect! We loved the short downhill walk to the Cabriolet lift in the morning. (We rented our skis from the resort's rental shop, and we were able to leave them with their ski valet overnight - so convenient.) The condo felt large for 3 people, which was great. The kitchen is well-stocked with pots and pans, etc. The kitchen is a little dated, but we didn't mind - it made us less afraid to actually use it. The neighborhood heated pool and hot tub were not far away, and the staff there was welcoming. The closest restaurants are at the base at Canyons Village, and many of them are quite pricey. If you prefer to go out, I would suggest making reservations a week or more ahead of time - many of the restaurants both at Canyons Village and in Park City were booked solid when I tried to make a reservation the day-of! Overall, we were very pleased and couldn't have asked for a better place to stay.
Reviewed on Mar 5, 2016 by Helena, Boston   Report

Hi Helena, Thank you so much for choosing to stay at our Red Pine 2 Bedroom condo in Park City and for sharing your excellent experience. We're very pleased to know that you loved the condo, enjoyed the location and were comfortable during your stay with us. We take great pride in caring for each property we represent and we're pleased that everything was to your satisfaction. We hope you choose to visit Park City again and we appreciate your strong recommendation of our services and the overall experience. Best Regards, Reservations Team

Manager Response

Similar Properties

Copyright © 2008 - 2019 iTrip LLC