Spacious Townhome w/Equipped kitchen,WIFI & Amazon Firestick

Tambourine Pines at Christmas Mountain
$206.43 - $289.29 / night   in Wisconsin Dells  
3 Bedrooms 2.5 Bathrooms Sleeps 8

TAMBOURINE PINES

Come drink in the winds whispering through the pines in this spacious two-story townhouse close to Wisconsin Dells attractions.

Fully equipped kitchen with easy access to eating in the living room. Included are a DVD player, stereo, movies, and free Wi-Fi. Very large master suite with private deck access including a king bed and sitting area encourage relaxation. Sofa converts to sleeper. Hidden twin mattresses provide additional sleeping.

Savor your morning coffee on the deck taking in the beauty in nature this unit has to offer. The second level boast loft with game table, futon couch, and half bath. Traveling to the lower level you will find two semi-private bedrooms each with their own TV and space to unpack your things. Enjoy the full bath and laundry on this floor as well.

This home begs for you to come to sit relax and unwind amongst the Pines.

PLEASE BE SURE TO READ THE WELCOME BOOK FOR ALL OF ITS USEFUL INFORMATION AND ALSO CHECKOUT PROCEDURES.

SLEEPING ARRANGEMENTS

Main Level – Bedroom 1 – King Bed & Queen Sofa Sleeper

Lower Level – Bedroom 2 – Queen Bed

Lower Level – Bedroom 3 – Queen Bed & Full Bed

Hidden then mattresses for added sleeping

ON-SITE YOU HAVE ACCESS TO:

Amenities at Bluegreen Christmas Mountain Village (charges may apply)

27 hole championship golf course, driving range, putting green

13 Downhill Skiing Hills 2 chair lifts / Tubing

Cross Country Ski Trails

Indoor pool with splash pools, slides, and 4 outdoor pools

Poolside Karaoke & pool games, float flicks/water aerobics (summer)

Year-round outdoor Jacuzzi

Sleigh rides or horse-drawn wagon rides - the user fee

Tennis/Shuffleboard

Three restaurants/Banquet Facilities / Meeting Rooms

Day spa - individual charges will apply

Activities building w/arcade, organized card games - bingo

Fully equipped exercise room (16yrs + Only)

Internet access terminals & Wi-Fi

Sand Volleyball, bingo, ceramics, campfire - sing-a-longs, kite flying, movies,

Basketball, dodgeball, kickball, softball field

Cabin, house, pool, apt/condo, cottage, hot tub, WiFi, ac, families, resort

EVERY SEASON

Spring, Summer, Winter or Fall...Wisconsin Dells has it all! When you are guests at Eagles Nest you are just minutes from it all.

Fall is the time for Wisconsin to show its true beauty and all its colors, in the Waterpark Capital of the World there is still so much to see and do in the area. Fall tends to be slower in the Dells making travel more enjoyable. Shop one-of-a-kind shops, see live shows, boat or paddle down the Wisconsin River or maybe hit a spa and really get pampered.

You can’t beat summer in the waterpark capital of the world. Plan your trip now! Miles of rides, slides, and adventures. Enjoy the sandy beach at Lake Delton and all its glory. Pontoon boat rentals are available. State and county parks are plentiful in the area if you are up for an outdoor adventure. Feeling brave, hit the Bigfoot Zipline! (before calling it a night of course)

When the beautiful Wisconsin leaves begin to change we hit festival mode and many celebrations for community, culture, the bounty of crops and crisp air. The colors of Wisconsin surround you and fall and it’s a great time for hiking and biking, checking out a local brewery, winery or bakery or stroll local farmers or night market.

Winter in Wisconsin consists of Jack Frost nipping at your nose and pumpkin spice lattes. Don’t forget snowboarding, skiing, skating, snowmobiling, or snowshoeing. Ice fishing on Lake Delton is like no other and don’t forget many of the water parks offer discounts or day passes.

Whatever the season of the year or your life, let the Wisconsin Dells take you away.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AT THIS PROPERTY:

- 8 guests max

- No smoking - in the unit or on the porch

- No pets allowed

- Tenant must be at least 25 years old and be present for the entire stay - Guests of Tenant may be younger

- Starter soaps and paper products / fresh towels and linens provided

- Additional taxes and fees may apply

- $550 security deposit (refundable within 20 days of checkout with no damage reported) we charge your card at the time of booking.

- Calendars are current and we have online booking

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

We hope this has assisted you in planning your getaway. We would love to serve you soon!

E9108 Holly Circle, Wisconsin Dells, WI 53965, Unit 3 Wisconsin Dells, WI 53965
Info
Property Type: Townhome Beds: 4 Accommodates: 8 Check In: : 4pm Bedrooms: 3 Check Out: : 11am Bathrooms: 2.5 Pet Friendly: No
Amenities
Air Conditioning BBQ Grill Big Screen TV Blender Board Games/Cards Cable Children Welcome Clothes Dryer Coffee Maker Communal Hot Tub Communal Pool Communal Tennis Court Community Sauna Covered Deck Covered Patio DVD Deck Deck/Patio Dishwasher Finished Basement Fire Place Fireplace Fitness Room Full Kitchen Golf Resort Hair Dryer Hidden Twin mattresses for added sleeping Hot Tub Ice Maker Internet Internet Access Iron and Board Kitchen Laundry Loft Microwave Open Patio Pack N Play (Fee) Pack N' Play(s) Upon Request Parking Patio Private Refrigerator Satellite TV Satellite or Cable Stereo Swimming Pool TV Tennis VCR WIFI Washing Machine
Check the FAQ
Calendar
Unavailable Days
Select your trip dates.
Arrival
Departure
Guests
Contact Manager

Toll Free (877) 449-7747
Photos
Map
Videos
Reviews - 4.2 stars based on 11 reviews
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
5/5 stars
Love this place! This was our second stay with more in the future Im sure! Couldnt figure out the downstairs tv in the room with two beds, printed instructions provided didnt do the trick. Only blip in an otherwise perfect stay! Thanks. :)
Reviewed on Sep 2, 2019 by Rachel Fisher, Neenah, WI   Report

Thank you again for enjoying “Tambourine Pines”. We look forward to you booking with us again. Thank you also for the heads up on the TV, we will take a look and update instructions.

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
5/5 stars
I had friends in from out of state and we stayed here for a long weekend. It's a little tricky to find since Google Maps can't seem to get it that where it thinks it is is no where near where it really is, but I called the property manager and got clearer directions. Very comfortable; the only thing I would suggest is a night light for downstairs; it's pitch black with the lights out and if you have to get up, it's tricky to navigate.
Reviewed on Aug 17, 2019 by James, Madison, WI   Report

Thank you, James, for your stay and review of "Tambourine Pines" at Christmas Mountain! We are happy that you were comfortable and had our Management Team available to you for directional help. Great suggestion about the "night light!" - iTrip Vacations WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
5/5 stars
Our group had a great time in the Dells and really enjoyed our stay. They place had enough room for us and plenty of places to hangout and sleep. I will come back again!
Reviewed on Aug 28, 2018 by Joseph, Brooklyn Park, MN   Report

Thank you, Joseph, for your review of "Tambourine Pines - Christmas Mountain" in WI Dells! So glad to hear what a great time you had here! We can't wait for your next visit! Wisconsin Dells is great all year round! -iTrip Vacations WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
4/5 stars
We enjoyed our stay very much. We had 4 kids with us. Three teenagers. They really liked the downstairs bedrooms. Each with its own tv. We enjoyed coming back from the water parks to a quiet location. Very nice on the porch. We had no issues All was very nice. It would have been good if the directions had included Tambourine Pimes is in the Pime Villas the first left when you enter Christmas Mountain Village. We recommend Tambourine Pimes!
Reviewed on Jul 29, 2018 by Judith, Richland, MI   Report

Thank you for taking the time to share your opinion on Tambourine Pines and your suggestion in regard to the directions. We are so glad you and your teens appreciated the extra room that this townhouse provides. Even during vacations, we all love our own space. And a TV doesn’t hurt either! Tambourine Pines does give you the best of both worlds, doesn’t it? Close to all the attractions, but a quiet place to unwind at the end of a fun-filled day. Next time you visit, please keep in mind that we do give a nice discount if you are able to stay for a week. You may want to consider coming in the fall or winter. The Wisconsin Dells is typically known for its water parks but the fall festivals and winter activities are just amazing. We hope to see you soon! iTrip Vacations - WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
3/5 stars
The place is ok. Going downstairs to the bedrooms there was an odd smell. The fire alarm went off at 5am. We finally had to remove it from rhe ceiling to shut it off. No going back to sleep after that. The pool and hot tubs were very good.
Reviewed on Jul 15, 2018 by Mary, Crete, IL   Report
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
3/5 stars
We stayed at Tambourine Pines with three couples. The townhouse space was nice for us Each couple had their own bedroom, and the 2 1/2bathrooms was really nice. The inside of the townhouse was clean, however the porch/deck was not. The table was wobbly, and everything had to be cleaned off before use. There is not a good space for six people to have dinner. We ended up eating in the bedroom which was strange. There was only one dish cloth and dish rag provided, and the paper towel had very little left on the roll. This made it challenging for cleanup. There were plenty of bath towels. The place is old and could use updating. I would look for another place if I were to return to the Dells area. Also, I would agree with another review that better directions should be provided for finding the townhouse once you are in Christmas Village.
Reviewed on Jun 24, 2018 by Cynthia, Racine, WI   Report

Thank you for reviewing Tambourine Pines. Isn’t it fun to vacation with friends? We are happy that the townhouse gave you plenty of room. We are sorry about your unfortunate experience with the deck because it is such a great space to enjoy the beauty of the area. With the storms we have had – nature can drop quite a mess. We wish you would have called when you were there as it only took a couple minutes to fix the table and we could have addressed nature’s clutter and left you adequate paper towels. We will review the directions that we have posted and will look into another option for eating without compromising the awesome space in the living room. We appreciate your feedback and hope you will consider iTrip again for your vacation needs. iTrip Vacations - WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
5/5 stars
Our family enjoyed our stay with you. The house was a perfect fit for all of us.
Reviewed on Mar 5, 2018 by Diane Bultema, Beecher, IL   Report

Diane - thank you for your kind review. We are so glad that Tambourine Pines was a great fit for your family. Isn’t the Wisconsin Dells an awesome place to visit for some winter fun? We hope you were able to squeeze in some skiing, snowboarding, tubing, zip lining or any of the other winter outdoor activities that the Dells has to offer during your stay. Make sure to visit again real soon! iTrip Vacations - WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
3/5 stars
We rented this townhouse with family friends. Plenty of room for 2 families of 4. The actual space was great! Also includes access to the main hotel pool. They have a fabulous large outdoor hottub as well. 1st negative is the address in gps does not get you near the townhouse. We had to wait in line at the hotel for someone to explain where it was, then even after getting to the circle (very poor street signs) we had difficulty figuring out which one was ours. My husband is a police officer and goes to unknown addresses all the time and for it to be this difficult for us really says something about the signage. I think they should go with old fashioned written directions instead of giving an address that gps does not recognize. Next issue was toilet paper. We rented the townhouse for 4 nights at over $300/night (xmas vacation time). 3 bathrooms, 8 people and only 3 1/2 rolls of toilet paper total. Also plenty of nice dishware and a dishwasher and the expectation to clean up after yourselves of course, but only one dishwasher pod. The info book gives a # to call “if you need anything” which I did, but didn’t receive a call back until 24 hours later. Then was told by the lady that they expect you to supply your own stuff like that. I have stayed in many places through vrbo/Airbnb and I have never had to bring my own toilet paper! I would have to think very hard about renting anything managed by this company again.
Reviewed on Jan 18, 2018 by Jeannette, Oakdale, MN   Report

We are so glad you liked the unit and were able to enjoy some time with friends. Our apologies for the confusion on the directions. We did include a map and wrote directions in the email to you as well as spoke to on the phone. Unfortunately, we are at the mercy of Google Maps and their discretion as to what they decide to map publicly. Our property description does state that we provide you with a starter set of paper products and some soaps. It is our policy to include a roll of toilet paper on each of the racks (3 bathrooms at this unit) and 1-2 rolls under the sink. In additiion, we provide starter pods for the dishwasher and laundry machine. Beyond the starters, we do suggest that guests purchase what they will need for the duration of their stay. We do try to be responsive to our guests and hope you will consider staying with us again sometime. Christmas Mountain is a very popular spot and offers lots of fun activities for you and your family. - iTrip Vacations - WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
5/5 stars
This place was fantastic! It was the perfect size for our party. I would stay here again!
Reviewed on Dec 30, 2017 by Kristin, Chicago, IL   Report

Kristin - We are so glad that you enjoyed your stay at Tambourine Pines. It would be our pleasure to serve you again should you make this an annual tradition!! Happy New Year to you and your family. iTrip Vacations - WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
3/5 stars
THE DESCRIPTION WAS A LITTLE MISLEADING, WHEN WE ARRIVED IT WAS HARD TO FIND THE CONDO, MAY WANT TO PUT UP A SIGN SO OTHER PEOPLE DON'T DRIVE AROUND BC GOOGLE WON'T TAKE YOU TO IT. THRU OUR STAY IT WAS QUIET BUT WE DREADED GOING TO SLEEP BC ALL THE BEDS ARE VERY UNCOMFORTABLE, VERY HARD MATTRESSES. YOUR POOL AREA WAS NICE AND CLEAN. OVERALL WE HAD A GOOD TIME. THANKS!
Reviewed on Aug 2, 2017 by Rae, MO   Report

Thank you Rae, for this review. We included a map, wrote the directions, spoke with you on the phone, and gave you all our direct phone lines to assure you would reach the correct place. Unfortunately, we are at the mercy of Google Maps and their discretion as to what they decide to map publicly. We apologize about your discomfort, and would have certainly offered other accommodations, or suggestions. Our hope is that all of our guests are very comfortable for their stay. We are happy that you enjoyed the amenities of Christmas Mountain, a very popular spot in the summertime in the Dells! Hope you can come back so we can try to spoil you again! - iTrip Vacations - WI Dells Team

Manager Response
         
Tambourine Pines at Christmas Mountain
5/5 stars
Had a great 4th of July time at tambourine pines. The place was clean and have everything we needed. Cozy and comfortable and definitely will be going back!
Reviewed on Jul 9, 2017 by Timeca, MADISON   Report

Thank you for staying with us and we are thrilled you had a nice time. We look forward to serving you again soon. - iTrip Vacations WI Dells Team

Manager Response

Similar Properties

Copyright © 2008 - 2019 iTrip LLC